Winner of the Association for Business Communication’s Distinguished Publication on Business Communication Award 2016
This edited volume offers a collection of original chapters focusing on the Ins and Outs of professional discourse research. Drawing on insights from LSP, ethnography and discourse analysis, it covers a wide range of issues, ranging from gaining access and collecting data to feeding results back in the form of recommendations to practitioners.Produkteigenschaften
- Artikelnummer: 9781137507679
- Medium: Buch
- ISBN: 978-1-137-50767-9
- Verlag: Palgrave MacMillan UK
- Erscheinungstermin: 19.10.2015
- Sprache(n): Englisch
- Auflage: 2015. Auflage 2015
- Serie: Communicating in Professions and Organizations
- Produktform: Gebunden
- Gewicht: 4925 g
- Seiten: 296
- Format (B x H x T): 140 x 218 x 23 mm
- Ausgabetyp: Kein, Unbekannt
Themen
- Sozialwissenschaften
- Soziologie | Soziale Arbeit
- Spezielle Soziologie
- Wirtschaftssoziologie, Arbeitssoziologie, Organisationssoziologie
- Wirtschaftswissenschaften
- Betriebswirtschaft
- Organisationstheorie, Organisationssoziologie, Organisationspsychologie