This book deals with the basics of Research Methodology (RM) for Business Research and statistical analysis for dealing with data using two software: R (a free statistical analysis environment) and MS-Excel.
Apart from the basic concepts of Research Methodology, the book contains an additional chapter on improving academic writing. It contains important details on plagiarism, citation and referencing in MS-Word, and improving project/dissertation writing using free online software.
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Produkteigenschaften
- Artikelnummer: 9781032567532
- Medium: Buch
- ISBN: 978-1-032-56753-2
- Verlag: Taylor & Francis Ltd (Sales)
- Erscheinungstermin: 06.05.2025
- Sprache(n): Englisch
- Auflage: 1. Auflage 2025
- Produktform: Kartoniert
- Gewicht: 195 g
- Seiten: 162
- Format (B x H x T): 140 x 216 x 9 mm
- Ausgabetyp: Kein, Unbekannt
Themen
- Interdisziplinäres
- Wissenschaften
- Wissenschaften: Allgemeines
- Enzyklopädien, Nachschlagewerke, Wörterbücher
- Wirtschaftswissenschaften
- Betriebswirtschaft
- Bereichsspezifisches Management
- E-Commerce, E-Business, E-Marketing
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- Bereichsspezifisches Management
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