A groundbreaking exploration into the intricate art of business turnarounds and swift recovery – qualified by a career’s worth of insights – in Your Turn the message is startlingly clear: a turnaround is a one-chance-only experience. This is ‘do or die,’ and if you understand that in time and act accordingly by following a robust, comprehensive, data-driven approach to survival, your company stands a good chance of weathering the storm.
Your Turn is a practical guide for executives to lead their own business turnarounds. With meticulous detail and respected leadership insights, the author has built a step-by-step approach that has served him well in delivering successful business turnarounds.
Packed with real-world business examples and instructive models, Your Turn is an indispensable resource for CEOs, board members and senior leadership looking to drag their company out of a distressed situation and back into a thriving enterprise.
Produkteigenschaften
- Artikelnummer: 9781032944036
- Medium: Buch
- ISBN: 978-1-032-94403-6
- Verlag: Taylor & Francis Ltd
- Erscheinungstermin: 26.09.2025
- Sprache(n): Englisch
- Auflage: 1. Auflage 2025
- Produktform: Gebunden
- Gewicht: 453 g
- Seiten: 178
- Format (B x H): 152 x 229 mm
- Ausgabetyp: Kein, Unbekannt
Themen
- Wirtschaftswissenschaften
- Betriebswirtschaft
- Bereichsspezifisches Management
- Management: Führung & Motivation
- Wirtschaftswissenschaften
- Betriebswirtschaft
- Management
- Unternehmensorganisation & Entwicklungsstrategien
- Wirtschaftswissenschaften
- Finanzsektor & Finanzdienstleistungen
- Finanzsektor & Finanzdienstleistungen: Allgemeines
- Wirtschaftswissenschaften
- Betriebswirtschaft
- Bereichsspezifisches Management
- Management: Führung & Motivation
- Wirtschaftswissenschaften
- Betriebswirtschaft
- Management
- Unternehmensorganisation & Entwicklungsstrategien
- Wirtschaftswissenschaften
- Betriebswirtschaft
- Unternehmensorganisation, Corporate Responsibility
- Unternehmensethik
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- Betriebswirtschaft
- Unternehmensorganisation, Corporate Responsibility
- Unternehmensethik