This book is a useful, non-academic and comprehensive first reference book intended for the business community, sporting clubs, sponsors, international sports associations, sports administrators, agents, advertising agencies, sponsorship and marketing directors, licensing and merchandising executives, and legal counsels.
Among the areas covered in detail are:
Sports Marketing in Europe covers 26 European countries plus EC aspects.
Produkteigenschaften
- Artikelnummer: 9789065446787
- Medium: Buch
- ISBN: 978-90-6544-678-7
- Verlag: Wolters Kluwer
- Erscheinungstermin: 01.08.1993
- Sprache(n): Englisch
- Auflage: 1. Auflage 1993
- Produktform: Gebunden, Book
- Gewicht: 1062 g
- Seiten: 482
- Format (B x H x T): 156 x 234 x 29 mm
- Ausgabetyp: Kein, Unbekannt
Themen
- Rechtswissenschaften
- Steuerrecht
- Internationales und Europäisches Steuer-, Bilanz- und Rechnungslegungsrecht
- Rechtswissenschaften
- Öffentliches Recht
- Wirtschaftsverwaltungsrecht / Öffentliches Wirtschaftsrecht
- Sport- und Veranstaltungsrecht
- Rechtswissenschaften
- Internationales Recht und Europarecht
- Europarecht
- Europäisches Handels-, Wirtschafts- und Gesellschaftsrecht, Währungsrecht