Reducing Cyberbullying in Schools: International Evidence-Based Best Practices provides an accessible blend of academic rigor and practical application for mental health professionals, school administrators and educators, giving them a vital tool in stemming the problem of cyberbullying in school settings. It features a variety of international, evidence-based programs that can be practically implemented into any school setting. In addition, the book looks at a broad array of strategies, such as what can be learned from traditional bullying programs, technological solutions, policy and legal solutions, and more.
Produkteigenschaften
- Artikelnummer: 9780128114230
- Medium: Buch
- ISBN: 978-0-12-811423-0
- Verlag: Elsevier Science
- Erscheinungstermin: 16.10.2017
- Sprache(n): Englisch
- Auflage: Erscheinungsjahr 2017
- Produktform: Kartoniert
- Gewicht: 511 g
- Seiten: 314
- Format (B x H x T): 151 x 228 x 25 mm
- Ausgabetyp: Kein, Unbekannt
Themen
- Sozialwissenschaften
- Psychologie
- Allgemeine Psychologie
- Entwicklungspsychologie
- Kinder- und Jugendpsychologie
- Sozialwissenschaften
- Pädagogik
- Schulen, Schulleitung
- Schulleitung, Schulentwicklung
- Konflikte, Gewalt, Mobbing: Prävention und Bewältigung
- Sozialwissenschaften
- Soziologie | Soziale Arbeit
- Soziale Gruppen/Soziale Themen
- Gewalt und Diskriminierung: Soziale Aspekte
- Sozialwissenschaften
- Soziologie | Soziale Arbeit
- Soziale Gruppen/Soziale Themen
- Gewalt und Diskriminierung: Soziale Aspekte
- Sozialwissenschaften
- Pädagogik
- Schulen, Schulleitung
- Schulleitung, Schulentwicklung
- Konflikte, Gewalt, Mobbing: Prävention und Bewältigung
- Mathematik | Informatik
- EDV | Informatik
- EDV & Informatik Allgemein
- Soziale und ethische Aspekte der EDV