For reasons hard to define, the communications field is not subject to the general rules of competition law 舒 and more so now than ever. With the increasingly complex competitive battleground entailed by the bundling of networks and services, matters such as intellectual property of content, consumer protection, privacy, and data security come to the fore in a legal environment very different from that in which such matters are handled in other fields.
Produkteigenschaften
- Artikelnummer: 9789041151469
- Medium: Buch
- ISBN: 978-90-411-5146-9
- Verlag: Wolters Kluwer
- Erscheinungstermin: 31.12.2014
- Sprache(n): Englisch
- Auflage: 1. Auflage 2014
- Serie: International Bar Association Series
- Produktform: Gebunden
- Seiten: 488
- Ausgabetyp: Kein, Unbekannt
Themen
- Rechtswissenschaften
- Wirtschaftsrecht
- Gewerblicher Rechtsschutz
- Wettbewerbs- und Kartellrecht, Werberecht
- Wirtschaftswissenschaften
- Wirtschaftssektoren & Branchen
- Medien-, Informations und Kommunikationswirtschaft