Verkauf durch Sack Fachmedien

Connell / Burgess

Developments in the Call Centre Industry

Medium: Buch
ISBN: 978-0-415-35702-9
Verlag: Routledge
Erscheinungstermin: 21.02.2006
Lieferfrist: bis zu 10 Tage

Over the past ten years there has been a massive growth in call centres worldwide. These centres are said to represent the most dynamic growth area in white-collar employment internationally since the mid 1990s. Yet the footloose and global nature of the industry means that jobs will always be susceptible to outsourced operations, ICT developments, public sector subsidization of business restructuring and re-location, and cheaper operations elsewhere. This book conducts a thorough analysis of this modern phenomenon.


Produkteigenschaften


  • Artikelnummer: 9780415357029
  • Medium: Buch
  • ISBN: 978-0-415-35702-9
  • Verlag: Routledge
  • Erscheinungstermin: 21.02.2006
  • Sprache(n): Englisch
  • Auflage: Erscheinungsjahr 2006
  • Serie: Routledge Studies in Business Organizations and Networks
  • Produktform: Gebunden
  • Gewicht: 462 g
  • Seiten: 224
  • Format (B x H x T): 156 x 234 x 18 mm
  • Ausgabetyp: Kein, Unbekannt
Autoren/Hrsg.

Autoren

Herausgeber

1. Call Centre Characteristics 2. Call Centre Location and Job Revitalization 3. Call Centres Anywhere, Anytime, Anyplace