How do firms live through and experience change? The authors examine four high-technology firms, providing a rich analysis of their routines, and illustrating how people are continually engaged with change. The book develops a broader concept of routine, and identifies the persistence of routine practices at a strategic level.
Produkteigenschaften
- Artikelnummer: 9780415231213
- Medium: Buch
- ISBN: 978-0-415-23121-3
- Verlag: Routledge
- Erscheinungstermin: 19.10.2000
- Sprache(n): Englisch
- Auflage: 1. Auflage 2000
- Serie: Routledge Studies in Business Organizations and Networks
- Produktform: Gebunden
- Gewicht: 429 g
- Seiten: 176
- Format (B x H x T): 161 x 240 x 14 mm
- Ausgabetyp: Kein, Unbekannt
Themen
- Wirtschaftswissenschaften
- Betriebswirtschaft
- Organisationstheorie, Organisationssoziologie, Organisationspsychologie
- Wirtschaftswissenschaften
- Betriebswirtschaft
- Organisationstheorie, Organisationssoziologie, Organisationspsychologie
- Wirtschaftswissenschaften
- Wirtschaftssektoren & Branchen
- Fertigungsindustrie
- Spitzentechnologiesektor