This book offers essential insights into various management concepts for retail and consumer packaged goods companies. Addressing a range of topics in the field of performance management, it presents concepts for management control, management reporting, planning & forecasting, as well as digitization-related aspects. The contributing authors share valuable lessons learned from real-world consulting projects and present innovative approaches to successful and effective management control at retail and consumer packaged goods companies.
Produkteigenschaften
- Artikelnummer: 9783030127299
- Medium: Buch
- ISBN: 978-3-030-12729-9
- Verlag: Springer International Publishing
- Erscheinungstermin: 04.07.2019
- Sprache(n): Englisch
- Auflage: 1. Auflage 2019
- Produktform: Gebunden
- Gewicht: 852 g
- Seiten: 442
- Format (B x H x T): 160 x 241 x 31 mm
- Ausgabetyp: Kein, Unbekannt
Themen
- Wirtschaftswissenschaften
- Betriebswirtschaft
- Unternehmensfinanzen
- Controlling, Wirtschaftsprüfung, Revision
- Wirtschaftswissenschaften
- Betriebswirtschaft
- Management
- Unternehmensberatung, Unternehmenssubventionen