CRM today is much like BPR in the 1990s. It is the strategy of the 21st century. Everyone is jumping on the bandwagon, but few are doing it in a way that will reap long-term benefits. And while billions are being spent worldwide, as yet there is not one case study of a true CRM focused company that is achieving major business success. Why?
Three years ago Quest Media introduced the National Customer Service Awards. The philosophy was to research, recognise and reward organisations that were pushing the barriers of customer management to new limits. Written by the editor of Customer Management magazine, this book draws on Quest's research to reflect the current thinking behind today's front-runners in the customer management field. The authors challenge accepted thought processes and give realistic timeframes for implementing the innovative thinking that will produce tomorrow's Customer Management Excellence.
* An 'all you need to know about customer management' handbook - draws on the authors' vast experience to help unravel this complex topic
* Provides case studies and examples of organisations that are award-winners in their innovative customer management techniques
* Includes a glossary of terms and checklists to help readers benchmark their own progress in implementing successful customer management
CRM - Customer Relationship Management ist DIE Strategie des 21. Jahrhunderts.
Vor drei Jahren hat Quest Media den "National Customer Service Award" ins Leben gerufen. Die Philosophie hinter dieser Auszeichnung war, Unternehmen zu untersuchen, zu erkennen und zu belohnen, die die Grenzen des Customer Management neu definiert haben.
Dieses Buch basiert auf den Forschungsergebnissen von Quest Media und spiegelt die aktuellen Einstellungen und Gedanken der modernen Spitzenreiter im Customer Management Bereich wider.
Die Autoren stellen anerkannte Denkprozesse in Frage und geben realistische Zeitrahmen vor zur Implementierung innovativer Ideen, mit deren Hilfe das Customer Management von morgen geschaffen werden kann.
"Customer Management Excellence" - Dieses Buch vermittelt Ihnen alles, was Sie über erstklassiges Customer Management wissen müssen.
Mit einer Fülle von Fallstudien und Beispielen von Unternehmen, die für ihre innovativen Customer Management Methoden ausgezeichnet wurden.
Mit einem Glossar und Checklisten. Sie helfen dem Leser seinen Fortschritt bei der Implementierung erfolgreicher Customer Management Verfahren zu überwachen.
Geschrieben vom Herausgeber des Magazins 'Customer Management'.
"Customer Management Excellence" - Das ultimative Handbuch für alle, die im 21. Jahrhundert erfolgreich sein wollen.
Produkteigenschaften
- Artikelnummer: 9780470848531
- Medium: Buch
- ISBN: 978-0-470-84853-1
- Verlag: Wiley
- Erscheinungstermin: 03.12.2002
- Sprache(n): Englisch
- Auflage: 1. Auflage 2002
- Produktform: Gebunden
- Gewicht: 489 g
- Seiten: 224
- Format (B x H x T): 157 x 235 x 17 mm
- Ausgabetyp: Kein, Unbekannt