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Forster

The Influence of Islamic Values on Management Practice

Medium: Buch
ISBN: 978-1-349-46290-2
Verlag: Palgrave MacMillan UK
Erscheinungstermin: 17.11.2014
Lieferfrist: bis zu 10 Tage

The Influence of Islamic Values on Management Practice is a cultural study examining how Islamic values influence management practice. Using Morocco as a case study, and with academic research and actual business managers working in this context, the book explores and explains how national characteristics, including Islam, shape management practice


Produkteigenschaften


  • Artikelnummer: 9781349462902
  • Medium: Buch
  • ISBN: 978-1-349-46290-2
  • Verlag: Palgrave MacMillan UK
  • Erscheinungstermin: 17.11.2014
  • Sprache(n): Englisch
  • Auflage: 2014. Auflage 2014
  • Produktform: Kartoniert
  • Gewicht: 277 g
  • Seiten: 225
  • Format (B x H x T): 140 x 216 x 13 mm
  • Ausgabetyp: Kein, Unbekannt
Autoren/Hrsg.

Autoren

1. Introduction 2. Morocco As A Social And Cultural Context For Management Practice 3. Islamic Values 4. A Profile Of Management – Morocco In The Broader Pan-Arab Context 5. Management Practice in Morocco 6. Lifting the Veil 7. A New Synthesis for Management Practice in Morocco 8. Conclusions And Contribution To Knowledge