Editorial
Martin Gersch, Janina Sundermeier: Understanding (Digital) Transformation
Research Articles
Tobias Riasanow, David Soto Setzke, Markus Böhm, Helmut Krcmar: Clarifying the Notion of Digital Transformation: A Transdisciplinary Review of Literature
Michael Hartmann, Matthias Wenzel: Understanding Market Transformation: How Firms Create Customer Demand
Andre Hanelt, Daniel Leonhardt, Björn Hildebrandt, Everlin Piccinini, Lutz M. Kolbe: Pushing and Pulling – Digital Business Model Innovation and Dynamic Capabilities
Christian Hackober, Carolin Bock, Mattias Malki: Digital Transformation of Large Corporates: Corporate Venture Capital and Startup Collaborations of German DAX 30 Corporates
Martin Rost, Eva Sonnenmoser, Birgit Renzl: Social Networking: The Crucial Role of R&D Middle Managers in Facilitating Ambidexterity and Coping with Digital Transformation
Frithiof Svenson, Jörg Freiling: Symbolic Interactionism as a Methodology for Process Organization Studies: Grounding the Enactment of Competences in Organizational Life
Produkteigenschaften
- Artikelnummer: 9783957102393
- Medium: Buch
- ISBN: 978-3-95710-239-3
- Verlag: Hampp Verlag
- Erscheinungstermin: 01.04.2019
- Sprache(n): Englisch
- Auflage: 1. Auflage 2019
- Produktform: Kartoniert, broschiert
- Gewicht: 232 g
- Seiten: 167
- Format (B x H): 150 x 210 mm
- Ausgabetyp: Kein, Unbekannt
Themen
- Wirtschaftswissenschaften
- Betriebswirtschaft
- Unternehmensorganisation, Corporate Responsibility
- Unternehmenskooperationen, Joint Ventures
- Wirtschaftswissenschaften
- Betriebswirtschaft
- Bereichsspezifisches Management
- Personalwesen, Human Resource Management
- Sozialwissenschaften
- Soziologie | Soziale Arbeit
- Soziologie Allgemein
- Empirische Sozialforschung, Statistik
- Wirtschaftswissenschaften
- Betriebswirtschaft
- Organisationstheorie, Organisationssoziologie, Organisationspsychologie
- Wirtschaftswissenschaften
- Betriebswirtschaft
- Unternehmensorganisation, Corporate Responsibility
- Unternehmensethik
- Wirtschaftswissenschaften
- Volkswirtschaftslehre
- Volkswirtschaftslehre Allgemein
- Industrielle Organisation
- Wirtschaftswissenschaften
- Betriebswirtschaft
- Unternehmensorganisation, Corporate Responsibility
- Unternehmenskooperationen, Joint Ventures
- Wirtschaftswissenschaften
- Volkswirtschaftslehre
- Volkswirtschaftslehre Allgemein
- Industrielle Organisation
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- Unternehmensorganisation, Corporate Responsibility
- Unternehmensethik
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- Organisationstheorie, Organisationssoziologie, Organisationspsychologie
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- Office Management, Büroorganisation
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- Personalwesen, Human Resource Management