Verkauf durch Sack Fachmedien

Gersch / Sundermeier

Journal of Competences, Strategy &Management

Volume 10

Medium: Buch
ISBN: 978-3-95710-239-3
Verlag: Hampp Verlag
Erscheinungstermin: 01.04.2019
Lieferfrist: bis zu 10 Tage

Editorial
Martin Gersch, Janina Sundermeier: Understanding (Digital) Transformation
Research Articles
Tobias Riasanow, David Soto Setzke, Markus Böhm, Helmut Krcmar: Clarifying the Notion of Digital Transformation: A Transdisciplinary Review of Literature

Michael Hartmann, Matthias Wenzel: Understanding Market Transformation: How Firms Create Customer Demand
Andre Hanelt, Daniel Leonhardt, Björn Hildebrandt, Everlin Piccinini, Lutz M. Kolbe: Pushing and Pulling – Digital Business Model Innovation and Dynamic Capabilities
Christian Hackober, Carolin Bock, Mattias Malki: Digital Transformation of Large Corporates: Corporate Venture Capital and Startup Collaborations of German DAX 30 Corporates
Martin Rost, Eva Sonnenmoser, Birgit Renzl: Social Networking: The Crucial Role of R&D Middle Managers in Facilitating Ambidexterity and Coping with Digital Transformation
Frithiof Svenson, Jörg Freiling: Symbolic Interactionism as a Methodology for Process Organization Studies: Grounding the Enactment of Competences in Organizational Life


Produkteigenschaften


  • Artikelnummer: 9783957102393
  • Medium: Buch
  • ISBN: 978-3-95710-239-3
  • Verlag: Hampp Verlag
  • Erscheinungstermin: 01.04.2019
  • Sprache(n): Englisch
  • Auflage: 1. Auflage 2019
  • Produktform: Kartoniert, broschiert
  • Gewicht: 232 g
  • Seiten: 167
  • Format (B x H): 150 x 210 mm
  • Ausgabetyp: Kein, Unbekannt

Themen


Autoren/Hrsg.

Herausgeber