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Glasser / Salmon

Public Opinion And The Communication of Consent

Medium: Buch
ISBN: 978-0-89862-405-2
Verlag: Guilford Press
Erscheinungstermin: 16.05.1996
Lieferfrist: bis zu 10 Tage

This volume offers an unprecedented range of scholarly perspectives on the relationship between public opinion and communication. With contributions written from social-scientific, historical, critical, and cultural traditions, the book illuminates the importance and richness of treating public opinion as a multifaceted concept. Topics covered include the nature and institutions of public opinion, media influences, social and psychological contexts, and the role that public opinion assessment plays in a democratic society.


Produkteigenschaften


  • Artikelnummer: 9780898624052
  • Medium: Buch
  • ISBN: 978-0-89862-405-2
  • Verlag: Guilford Press
  • Erscheinungstermin: 16.05.1996
  • Sprache(n): Englisch
  • Auflage: 1. Auflage 1996
  • Serie: The Guilford Communication Series
  • Produktform: Gebunden
  • Gewicht: 862 g
  • Seiten: 475
  • Format (B x H x T): 161 x 236 x 32 mm
  • Ausgabetyp: Kein, Unbekannt
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