This book presents a collection of interrelated research advances in the field of technological entrepreneurship from the perspective of competition in emerging markets. Featuring contributions by scholars from different fields of interest, it provides a mix of theoretical developments, insights and research methods used to uncover the unexplored aspects of competitiveness in emerging markets in an age characterized by disruptive technologies.
Produkteigenschaften
- Artikelnummer: 9783319717210
- Medium: Buch
- ISBN: 978-3-319-71721-0
- Verlag: Springer International Publishing
- Erscheinungstermin: 24.05.2018
- Sprache(n): Englisch
- Auflage: 1. Auflage 2018
- Serie: Contributions to Management Science
- Produktform: Gebunden
- Gewicht: 1092 g
- Seiten: 603
- Format (B x H x T): 160 x 241 x 39 mm
- Ausgabetyp: Kein, Unbekannt
Themen
- Wirtschaftswissenschaften
- Volkswirtschaftslehre
- Volkswirtschaftslehre Allgemein
- Industrielle Organisation
- Wirtschaftswissenschaften
- Volkswirtschaftslehre
- Internationale Wirtschaft
- Wirtschaftliche Globalisierung