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Krishna

Customer Sense

How the 5 Senses Influence Buying Behavior

Medium: Buch
ISBN: 978-1-349-34442-0
Verlag: Palgrave Macmillan US
Erscheinungstermin: 23.12.2015
Lieferfrist: bis zu 10 Tage

An insightful look at how touch, taste, smell, sound, and appearance effect how customers relate to products on a sensory level, and how small sensory changes can make a huge impact. Customer Sense describes how managers can use this knowledge to improve packaging, branding, and advertising to captivate the consumer's senses.


Produkteigenschaften


  • Artikelnummer: 9781349344420
  • Medium: Buch
  • ISBN: 978-1-349-34442-0
  • Verlag: Palgrave Macmillan US
  • Erscheinungstermin: 23.12.2015
  • Sprache(n): Englisch
  • Auflage: 1. Auflage 2013
  • Produktform: Kartoniert
  • Gewicht: 312 g
  • Seiten: 185
  • Format (B x H x T): 155 x 235 x 12 mm
  • Ausgabetyp: Kein, Unbekannt
Autoren/Hrsg.

Autoren

Introduction 1. Vision 2. Audition 3. Smell 4. Taste 5. Touch Conclusion