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Lowrie

Understanding Branding in Higher Education

Marketing Identities

Medium: Buch
ISBN: 978-1-137-56070-4
Verlag: Palgrave Macmillan US
Erscheinungstermin: 26.10.2017
Lieferfrist: bis zu 10 Tage

Provides the reader with a robust theoretical account of branding higher education while providing a practical means of undertaking branding that will not isolate faculty and split the plurality of stakeholder communities

Draws on the works of Jacques Lacan and Ernesto Laclau to underpin critical radicalism
Presents an analysis based on a 3-year ethnographic study of users and providers of higher education within the university-industry-student relationship



Produkteigenschaften


  • Artikelnummer: 9781137560704
  • Medium: Buch
  • ISBN: 978-1-137-56070-4
  • Verlag: Palgrave Macmillan US
  • Erscheinungstermin: 26.10.2017
  • Sprache(n): Englisch
  • Auflage: 1. Auflage 2018
  • Serie: Marketing and Communication in Higher Education
  • Produktform: Gebunden
  • Gewicht: 3745 g
  • Seiten: 188
  • Format (B x H x T): 153 x 216 x 16 mm
  • Ausgabetyp: Kein, Unbekannt
Autoren/Hrsg.

Autoren

Chapter 1: Introduction.- Chapter 2: The desire for relevance.- Chapter 3: The conceptualization of relevance.- Chapter 4: What’s in a brand name?.- Chapter 5: The shattered brand fantasy.- Chapter 6: The death rattle of the liberal arts.- Chapter 7: A long day’s journey into liberal arts pedagogy.- Chapter 8: Concluding remarks.