This book presents selected contributions to the International Scientific-Practical Conference 2022 (ISCP 2022) organized by East European University (Georgia) and E-Commerce Institute (Germany). It discusses the possibilities of digital management under current conditions, highlights recent technological advances, and addresses further marketing perspectives. The topics covered include digitalization, digital transformation, e-commerce, artificial intelligence, big data, blockchain, online marketing, the transformation of small and medium-sized businesses, digital law, digital social innovation, and digital ethics.
Produkteigenschaften
- Artikelnummer: 9783031456039
- Medium: Buch
- ISBN: 978-3-031-45603-9
- Verlag: Springer Nature Switzerland
- Erscheinungstermin: 30.11.2024
- Sprache(n): Englisch
- Auflage: Erscheinungsjahr 2024
- Serie: Springer Proceedings in Business and Economics
- Produktform: Kartoniert
- Gewicht: 406 g
- Seiten: 250
- Format (B x H x T): 155 x 235 x 15 mm
- Ausgabetyp: Kein, Unbekannt
Themen
- Geisteswissenschaften
- Philosophie
- Angewandte Ethik & Soziale Verantwortung
- Wissenschaftsethik, Technikethik
- Wirtschaftswissenschaften
- Betriebswirtschaft
- Bereichsspezifisches Management
- E-Commerce, E-Business, E-Marketing
- Wirtschaftswissenschaften
- Betriebswirtschaft
- Bereichsspezifisches Management
- E-Commerce, E-Business, E-Marketing