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Deutscher Universitätsverlag

Market Entry Strategies for the PR China

An Empirical Study on the Beer and Softdrink Industry

Medium: Buch
ISBN: 978-3-8244-6781-5
Verlag: Deutscher Universitätsverlag
Erscheinungstermin: 16.03.1999
Lieferfrist: bis zu 10 Tage

The author examines market entry behaviour in China on the basis of a structured empirical analysis and discusses the crucial issues of a successful entry strategy.


Produkteigenschaften


  • Artikelnummer: 9783824467815
  • Medium: Buch
  • ISBN: 978-3-8244-6781-5
  • Verlag: Deutscher Universitätsverlag
  • Erscheinungstermin: 16.03.1999
  • Sprache(n): Deutsch
  • Auflage: 1999
  • Produktform: Kartoniert
  • Gewicht: 301 g
  • Seiten: 234
  • Format (B x H x T): 133 x 203 x 15 mm
  • Ausgabetyp: Kein, Unbekannt
Autoren/Hrsg.

Weitere Mitwirkende

Fundamentals and Theoretical Framework.- Theoretical Framework.- PR China: An Investor’s Perspective.- Empirical Study.- Determinants of Market Entry Behavior.- Designing the Mode of Entry.- Developing the Marketing Plan.- Conclusion.