Verkauf durch Sack Fachmedien

Martin

Lean Six Sigma for the Office

Medium: Buch
ISBN: 978-1-4200-6879-5
Verlag: Taylor & Francis Inc
Erscheinungstermin: 30.10.2008
Lieferfrist: bis zu 10 Tage

This book provides a practical reference of tools, methods, and concepts that enable a reader to understand Lean Six Sigma concepts to improve his or her process using Kaizen events. It presents a simple reference to plan and conduct Kaizen events in service systems and office environments.


Produkteigenschaften


  • Artikelnummer: 9781420068795
  • Medium: Buch
  • ISBN: 978-1-4200-6879-5
  • Verlag: Taylor & Francis Inc
  • Erscheinungstermin: 30.10.2008
  • Sprache(n): Englisch
  • Auflage: 1. Auflage 2008
  • Produktform: Gebunden
  • Gewicht: 652 g
  • Seiten: 362
  • Format (B x H x T): 164 x 244 x 25 mm
  • Ausgabetyp: Kein, Unbekannt
Autoren/Hrsg.

Autoren

Part 1: Align Improvement Opportunities 1. Strategy Alignment 2. Project Identification 3. Lean Six Sigma Basics Part 2: Plan and Conduct the Kaizen Event 4. Kaizen Event Planning 5. Data Collection and Analysis 6. Process Improvement Part 3: Implementing Solutions 7. Building a Business Case for Change 8. Implementing Solutions 9. Reinforcing New Behaviors and Organizational Change