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Mooi / Sarstedt

A Concise Guide to Market Research

The Process, Data, and Methods Using IBM SPSS Statistics

Medium: Buch
ISBN: 978-3-662-56706-7
Verlag: Springer
Erscheinungstermin: 28.09.2018
Lieferfrist: bis zu 10 Tage

Compact, hands-on, and step-by-step introduction to quantitative market research techniques

Discusses the theory of important quantitative techniques and links directly to their use in SPSS

Includes a wide range of educational elements, such as learning objectives, keywords, self-assessment tests, and case studies


Produkteigenschaften


  • Artikelnummer: 9783662567067
  • Medium: Buch
  • ISBN: 978-3-662-56706-7
  • Verlag: Springer
  • Erscheinungstermin: 28.09.2018
  • Sprache(n): Englisch
  • Auflage: 3rd Auflage 2019
  • Serie: Springer Texts in Business and Economics
  • Produktform: Gebunden
  • Gewicht: 787 g
  • Seiten: 396
  • Format (B x H x T): 160 x 241 x 28 mm
  • Ausgabetyp: Kein, Unbekannt
  • Vorauflage: 978-3-642-53964-0
Autoren/Hrsg.

Autoren

Introduction to Market Reseach.- The Market Research Process.- Data.- Getting Data.- Descriptive Statistics.- Hypothesis Testing & ANOVA.- Regression Analysis.- Principal Component and Factor Analysis.-Cluster Analysis.- Communicating the Results.