Verkauf durch Sack Fachmedien

Olivier Toubia, Editor-in-Chief

Marketing Science

Artikelnummer: 9770732239009
Medium: Zeitschrift
ISSN / ISBN: 07322399
Verlag: INFORMS
Erscheinungsweise: 6 Ausgaben pro Jahr
Kündigungsfrist: Endet automatisch nach Ende des Bezugszeitraums
Lieferfrist: bis zu 10 Tage
Marketing Science, published bimonthly by INFORMS, focuses on articles that answer important research questions in marketing. Researchers employ a rigorous mathematical modeling approach aimed at improving the actions of marketing decision makers, offering a deeper understanding of marketing phenomena. Marketing Science articles report significant findings and methodological advances related to many marketing topics, including pricing, new products, channels, promotions, salesforce management, buyer behavior, product lines, forecasting, advertising, competitive strategy, services marketing, targetability, and segmentation.

Produkteigenschaften


  • Artikelnummer: 9770732239009
  • Medium: Zeitschrift
  • ISBN: 977-073223900-9
  • ISSN: 07322399
  • Verlag: INFORMS
  • Erscheinungsweise: 6 Ausgaben pro Jahr
  • Sprache(n): Englisch
  • Produktform: Other printed item
  • Ausgabetyp: Kein, Unbekannt