This book provides a new point of view on the subject of the management of uncertainty. It covers a wide variety of both theoretical and practical issues involving the analysis and management of uncertainty in the fields of finance, management and marketing.
Researchers and professionals from operations research, management science and economics.
Produkteigenschaften
- Artikelnummer: 9781441948014
- Medium: Buch
- ISBN: 978-1-4419-4801-4
- Verlag: Springer US
- Erscheinungstermin: 03.12.2010
- Sprache(n): Englisch
- Auflage: 1. Auflage. Softcover version of original hardcover Auflage 1998
- Serie: Applied Optimization
- Produktform: Kartoniert, Previously published in hardcover
- Gewicht: 1075 g
- Seiten: 541
- Format (B x H x T): 170 x 244 x 30 mm
- Ausgabetyp: Kein, Unbekannt
Themen
- Wirtschaftswissenschaften
- Betriebswirtschaft
- Management
- Unternehmensorganisation & Entwicklungsstrategien
- Wirtschaftswissenschaften
- Betriebswirtschaft
- Unternehmensfinanzen
- Finanzierung, Investition, Leasing