Mass Customization leads the strategy of today`s well succeeded companies. It indulges the customer with the so long yearned for product and/or service that exactly fits his desires and specifications. This book compiles a hand-selected variety of testimonies from Mass Customization experts worldwide with different experiences both on an academic research basis as well as on practical case studies. This diversity makes it a compulsory guide to use in any enterprise throughout the world that wants to take its business into new and more ambitious dimensions. Furthermore, its contents are structured in a way that will help everyone that wants to learn, teach or put into practice the concepts of Mass Customization.
Produkteigenschaften
- Artikelnummer: 9783540436119
- Medium: Buch
- ISBN: 978-3-540-43611-9
- Verlag: Springer Berlin Heidelberg
- Erscheinungstermin: 09.07.2002
- Sprache(n): Englisch
- Auflage: 2002
- Produktform: Kartoniert
- Gewicht: 406 g
- Seiten: 248
- Format (B x H x T): 155 x 235 x 15 mm
- Ausgabetyp: Kein, Unbekannt
Themen
- Wirtschaftswissenschaften
- Betriebswirtschaft
- Bereichsspezifisches Management
- Kundenbeziehungsmanagement, Kundenpflege
- Wirtschaftswissenschaften
- Betriebswirtschaft
- Bereichsspezifisches Management
- Kundenbeziehungsmanagement, Kundenpflege
- Wirtschaftswissenschaften
- Betriebswirtschaft
- Management
- Unternehmensorganisation & Entwicklungsstrategien
- Wirtschaftswissenschaften
- Betriebswirtschaft
- Bereichsspezifisches Management
- Produktionsmanagement, Qualitätskontrolle
- Wirtschaftswissenschaften
- Betriebswirtschaft
- Management
- Unternehmensorganisation & Entwicklungsstrategien