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Sahin / Aydin

Research Methods and Techniques in Public Relations and Advertising

Medium: Buch
ISBN: 978-3-631-71876-6
Verlag: Peter Lang
Erscheinungstermin: 24.05.2017
Lieferfrist: bis zu 10 Tage

The authors in this volume present a new point of view related to research methods and techniques in public relations and advertising. The book seeks to provide a research guide that covers topics including selecting and writing a research subject, data collection, and analysis selection for beginner researchers. The articles focus on various methods such as netnographical analysis, experimental study, case analysis, discourse analysis, Delphi method, survey, etc.


Produkteigenschaften


  • Artikelnummer: 9783631718766
  • Medium: Buch
  • ISBN: 978-3-631-71876-6
  • Verlag: Peter Lang
  • Erscheinungstermin: 24.05.2017
  • Sprache(n): Englisch
  • Auflage: 1. Auflage 2017
  • Produktform: Kartoniert
  • Gewicht: 296 g
  • Seiten: 224
  • Format (B x H x T): 148 x 210 x 13 mm
  • Ausgabetyp: Kein, Unbekannt
Autoren/Hrsg.

Herausgeber

Weitere Mitwirkende

Research methods – research techniques – public relations and advertising – netnography – experiment – case analysis – discourse analysis – Delphi method – focus group research – survey – quantitative researches – grounded theory – fear appeal – online communities – crisis communication – political advertisement – social movement.