Brands and businesses from across the globe have tried to leverage the India opportunity, based upon simplistic and widely-held assumptions. This book takes a critical look at these myths and contradictions from an inside perspective, presenting a fresh and nuanced perspective on the opportunities that the Indian market offers. It draws upon a wealth of data, from consumer research, market data, macroeconomic research, popular culture and case studies, to provide a thorough and compelling insight into what makes for success in the complex Indian market, based upon two decades of experience.
Produkteigenschaften
- Artikelnummer: 9781137367099
- Medium: Buch
- ISBN: 978-1-137-36709-9
- Verlag: Palgrave MacMillan UK
- Erscheinungstermin: 26.06.2015
- Sprache(n): Englisch
- Auflage: 2015. Auflage 2015
- Produktform: Gebunden
- Gewicht: 3551 g
- Seiten: 184
- Format (B x H x T): 146 x 224 x 19 mm
- Ausgabetyp: Kein, Unbekannt
Themen
- Sozialwissenschaften
- Soziologie | Soziale Arbeit
- Spezielle Soziologie
- Wirtschaftssoziologie, Arbeitssoziologie, Organisationssoziologie
- Wirtschaftswissenschaften
- Wirtschaftssektoren & Branchen
- Wirtschaftssektoren & Branchen: Allgemeines