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Styhre

Perception and Organization

Art, Music, Media

Medium: Buch
ISBN: 978-1-349-35434-4
Verlag: Palgrave Macmillan UK
Erscheinungstermin: 27.08.2016
Lieferfrist: bis zu 10 Tage

Drawing on a heterogeneous body of literature including art, music and media theory, as well as philosophical and historical studies of perception, this book demonstrates that everyday work in organizations is strongly shaped by and embedded in human perception.


Produkteigenschaften


  • Artikelnummer: 9781349354344
  • Medium: Buch
  • ISBN: 978-1-349-35434-4
  • Verlag: Palgrave Macmillan UK
  • Erscheinungstermin: 27.08.2016
  • Sprache(n): Englisch
  • Auflage: 1. Auflage 2008
  • Produktform: Kartoniert
  • Gewicht: 361 g
  • Seiten: 280
  • Format (B x H x T): 140 x 216 x 16 mm
  • Ausgabetyp: Kein, Unbekannt
Autoren/Hrsg.

Autoren

Introduction The Concept of Perception Art: Visual Perception and the Aesthetic Music: Auditory Perception and Organized Sound Media: The Remediation of Image and Sound Perception and Organizing: Beyond the Text