This book advances our understanding of communicative relationships and key barriers to more effective health communication. In this, it offers a humanistic orientation of health communication as well as its social, cultural, political, ethical, and spiritual dimensions and contexts. The book therefore brings a more inclusive and integrated approach to the major challenges and opportunities in contemporary health, medicine, and wellbeing.
Produkteigenschaften
- Artikelnummer: 9789819996087
- Medium: Buch
- ISBN: 978-981-99-9608-7
- Verlag: Springer Nature Singapore
- Erscheinungstermin: 19.03.2025
- Sprache(n): Englisch
- Auflage: Erscheinungsjahr 2025
- Produktform: Kartoniert
- Gewicht: 331 g
- Seiten: 229
- Format (B x H x T): 148 x 210 x 14 mm
- Ausgabetyp: Kein, Unbekannt
Themen
- Medizin | Veterinärmedizin
- Medizin | Public Health | Pharmazie | Zahnmedizin
- Medizin, Gesundheitswesen
- Public Health, Gesundheitsmanagement, Gesundheitsökonomie, Gesundheitspolitik
- Wirtschaftswissenschaften
- Betriebswirtschaft
- Bereichsspezifisches Management
- Betriebliches Gesundheitsmanagement
- Medizin | Veterinärmedizin
- Medizin | Public Health | Pharmazie | Zahnmedizin
- Medizin, Gesundheitswesen
- Public Health, Gesundheitsmanagement, Gesundheitsökonomie, Gesundheitspolitik