This book deals with the development of so-called fourth generation mobile communications or 4G. It covers all aspects of the technology in a form comprehensible to the general reader, a history of its implementation on a worldwide basis and information on how it will be used to improve business transactions. It is up-to-date, comprehensive, and is based upon information acquired from well over one thousand individual sources. All of the data are set up in a manner that simplifies comparisons between countries and service providers. Based on the extensive analysis of the different contexts and progress of 4G technology, future prospects for high-speed mobile communications are also presented.
Produkteigenschaften
- Artikelnummer: 9783319022093
- Medium: Buch
- ISBN: 978-3-319-02209-3
- Verlag: Springer International Publishing
- Erscheinungstermin: 16.12.2013
- Sprache(n): Englisch
- Auflage: 1. Auflage 2014
- Serie: Management for Professionals
- Produktform: Gebunden
- Gewicht: 5089 g
- Seiten: 237
- Format (B x H x T): 160 x 241 x 20 mm
- Ausgabetyp: Kein, Unbekannt
Themen
- Wirtschaftswissenschaften
- Wirtschaftssektoren & Branchen
- Medien-, Informations und Kommunikationswirtschaft
- Telekommunikationswirtschaft, Post
- Technische Wissenschaften
- Elektronik | Nachrichtentechnik
- Nachrichten- und Kommunikationstechnik
- Drahtlostechnologie
- Technische Wissenschaften
- Elektronik | Nachrichtentechnik
- Nachrichten- und Kommunikationstechnik
- Mobilfunk
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- Elektronik | Nachrichtentechnik
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- Mobilfunk