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Wind / Mahajan

Digital Marketing

Global Strategies from the World's Leading Experts

Medium: Buch
ISBN: 978-0-471-36122-0
Verlag: Wiley
Erscheinungstermin: 09.02.2001
Lieferfrist: bis zu 10 Tage

The first in a series of books from Wharton's prestigious SEI Center, managed by Professor Jerry Wind, this reference focuses on marketing strategies, methods, and cases used specifically for e-commerce businesses operating globally. It includes contributed chapters from leading thinkers from top U.S. business schools including Wharton, the University of Texas, Columbia, Harvard, Northwestern, University of Michigan, Duke, and MIT. Many of the contributors, in addition to teaching MBA and Executive Education seminars, also consult to major corporations around the world.

"Digital Marketing" ist der Auftakt zu einer neuen Buchreihe von Whartons berühmtem 'SEI Centre for Advanced Studies in Management' unter der Leitung von Professor Jerry Wind. Dieser Band konzentriert sich auf Marketingstrategien, Methoden und Fälle im internationalen E-Business. Mit Beiträgen von international führenden Experten amerikanischer Top-Business Schools, wie z.B. Wharton, der Universitäten von Texas und Columbia, der Harvard Universität, der Northwestern Universität, der Universitäten von Michigan und Duke sowie des Massachusetts Institute of Technology (MIT). Darüber hinaus gibt es auch ausgewählte Aufsätze von internationalen Experten aus Wissenschaft und Praxis. Profitieren auch Sie von den besten globalen Ideen und den neuesten Erkenntnissen im digitalen Marketing.


Produkteigenschaften


  • Artikelnummer: 9780471361220
  • Medium: Buch
  • ISBN: 978-0-471-36122-0
  • Verlag: Wiley
  • Erscheinungstermin: 09.02.2001
  • Sprache(n): Englisch
  • Auflage: 1. Auflage 2001
  • Produktform: Kartoniert
  • Gewicht: 691 g
  • Seiten: 432
  • Format (B x H x T): 152 x 229 x 25 mm
  • Ausgabetyp: Kein, Unbekannt
Autoren/Hrsg.

Autoren

FOUNDATIONS.

The Challenge of Digital Marketing (J. Wind and V. Mahajan).

The Digital Technological Environment (T. Ruefli, et al.).

Infrastructure for E-Business (R. Kohli).

Strategic Uncertainty and the Future of Electronic Consumer Interaction: Developing Scenarios, Adapting Strategies (E. Clemons and S. Bradley).

Economic Perspectives on Digital Marketing (A. Barua, et al.).

Digital Marketing and the Exchange of Knowledge (T. Davenport and S. Jarvenpaa).

CONSUMER BEHAVIOR AND MARKET RESEARCH.

Consumer Behavior in Digital Environments (U. Dholakia and R. Bagozzi).

The Internet Buyer (D. Reibstein).

Rethinking Market Research for the Digital World (R. Burke, et al.).

Data Mining Digital Customers (N. Levin and J. Zahavi).

IMPLEMENTATION.

Technology-Driven Demand: Implications for the Supply Chain (M. Fisher and D. Reibstein).

New Offering Realization in the Networked Digital Environment (S. Balasubramanian, et al.).

Digital Marketing Communication (J. Deighton and P. Barwise).

Pricing Opportunities in the Digital Age (H. Simon and H. Schumann).

Contributors.

Index.