Uses case studies to explore why large scale electronics failed to win a leadership position in the early computer industry and why IBM, a firm with a heritage in the business machines industry, succeeded. The cases cover both the US and the UK industry focusing on electronics giants GE, RCA, English Electric, EMI and Ferranti.
Produkteigenschaften
- Artikelnummer: 9781349351053
- Medium: Buch
- ISBN: 978-1-349-35105-3
- Verlag: Palgrave Macmillan
- Erscheinungstermin: 30.11.2012
- Sprache(n): Englisch
- Auflage: 1. Auflage 2013
- Produktform: Kartoniert
- Gewicht: 456 g
- Seiten: 348
- Format (B x H): 140 x 216 mm
- Ausgabetyp: Kein, Unbekannt
Themen
- Sozialwissenschaften
- Soziologie | Soziale Arbeit
- Spezielle Soziologie
- Wirtschaftssoziologie, Arbeitssoziologie, Organisationssoziologie
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- Soziologie | Soziale Arbeit
- Spezielle Soziologie
- Wirtschaftssoziologie, Arbeitssoziologie, Organisationssoziologie