Creative Management and Development has been updated with newly commissioned and leading edge chapters on intuitive cognition, complexity, emotion, team innovation, development and well-being. The textbook retains seminal papers on creativity, perception, style, culture and sustainable development.
The contributors to this textbook represent a broad spectrum of perspectives from among the most distinguished names in the field. They give a clear overview of the topics discussed whilst explaining their practical implications.
This textbook is published as a Course Reader for The Open University Course Creativity, Innovation and Change (B822).
Produkteigenschaften
- Artikelnummer: 9781412922470
- Medium: Buch
- ISBN: 978-1-4129-2247-0
- Verlag: Sage Publications
- Erscheinungstermin: 26.09.2006
- Sprache(n): Englisch
- Auflage: Third Auflage
- Serie: Published in association with The Open University
- Produktform: Gebunden
- Gewicht: 624 g
- Seiten: 272
- Format (B x H): 170 x 242 mm
- Ausgabetyp: Kein, Unbekannt
Themen
- Wirtschaftswissenschaften
- Betriebswirtschaft
- Management
- Unternehmensorganisation & Entwicklungsstrategien
- Wirtschaftswissenschaften
- Betriebswirtschaft
- Management
- Unternehmensorganisation & Entwicklungsstrategien