Creative Management and Development has been updated with newly commissioned and leading edge chapters on intuitive cognition, complexity, emotion, team innovation, development and well-being. The textbook retains seminal papers on creativity, perception, style, culture and sustainable development.
The contributors to this textbook represent a broad spectrum of perspectives from among the most distinguished names in the field. They give a clear overview of the topics discussed whilst explaining their practical implications.
This textbook is published as a Course Reader for The Open University Course Creativity, Innovation and Change (B822).
Produkteigenschaften
- Artikelnummer: 9781412922487
- Medium: Buch
- ISBN: 978-1-4129-2248-7
- Verlag: SAGE Publications Ltd
- Erscheinungstermin: 09.01.2006
- Sprache(n): Englisch
- Auflage: Third Auflage
- Serie: Published in association with The Open University
- Produktform: Kartoniert
- Gewicht: 475 g
- Seiten: 272
- Format (B x H x T): 170 x 244 x 15 mm
- Ausgabetyp: Kein, Unbekannt
Themen
- Wirtschaftswissenschaften
- Betriebswirtschaft
- Management
- Unternehmensorganisation & Entwicklungsstrategien
- Wirtschaftswissenschaften
- Betriebswirtschaft
- Organisationstheorie, Organisationssoziologie, Organisationspsychologie